Vem är jag?


Namn: Lina Svensson
Fyller år: 4 november
Ålder: 16!
Bor: Skåne
Skola: It-Gymnasiet
Favorit ämne: Typ, musik och engelska.
Tråkigaste ämnet: Idrott och Musikteori.
Familj: Pappa, låtsasmamma, låtsasbror, helbror.. sen har jag två halvsystrar som inte bor hemma.. Sen har jag Mamma, låtsaspappa och två låtsassyskon. Men jag bor alltid hos pappa!
Djur: Jag har en kanin och min låtsasbror en. Sen har vi en katt  och en hund också + min bror har en sköldpadda. Hos mamma har vi två hundar och en katt!
Linje på gymnasiet? Musik & Media heter deT.
Vad kan du spela för instrument? Alltså, piano & gitarr. Men jag kaaaan spela trummor och bas med.

Gillar: Musik, fota och äta mat.
Gillar inte: Spindlar, ananas, allmänt jobbiga personer
Positivt om mig: Jag är oftast glad, och är väldigt cool.
Negativt om mig: Blir för lätt irriterad haha.
Längd: Runt 177cm (ÅMG LÅNGTJEJ!!!1111)
Vad gör du på fritiden? Nördar datorn, lyssnar på musik, fotar, är med vänner och äter godis ofc!

Favoritartist: Bruno Mars och Ed sheeran typ haha.
Favoritband: Gud har jättemånga... Panic! At the disco, Secondhand serenade, 30 seconds to mars, Hot Chelle Rae, Coldplay, Radiohead osv osv osv.
Favoritfotograf: Haha vet inteee... Kan typ inga.
Favoritfärg: Svart
 
Chips eller godis? Chips!
Musik eller foto? DON'T MAKE ME CHOOSE.
Läsk eller saft? Läääsk!

Om du undrar något... kommentera bara! :D
Trackback