alright

Va? Uppdaterar Lina? ÄR DETTA SANT? Ja det är faktiskt sant. Jag är lika förvånad själv, tro mig. Här ovan ser ni ett väldigt litet urval ur bilder från min sommar. Jag har haft en fantastisk sommar. Avslutade det med att åka upp till Stockholm och umgås med världens bästa gäng. Jag har varit på en stadsfestival, jag har umgåtts med vänner, jag har myst med min pojkvän, jag har varit glad, jag har varit ledsen, jag har varit lycklig, jag har varit olycklig. Jag har inte rört kameran mer än en gång, fota kanske inte riktigt är min grej ändå. Även fast jag kan det.
 
Idag började jag trean på gymnasiet. Känns som jag började ettan precis. Glömmer ALDRIG hur nervös jag var. Var en halvtimme tidig och satt utanför på en bänk och samlade mod för att gå in. Jag kände ju liksom INGEN. Men det blev ju bra till slut? Jag klarade ju mig till trean. Om 287 dagar tar jag studenten, alltså officiellt vuxen, enligt mig själv. Nu är det som den paniken man hade när man sluta nian och skulle välja linje fast 1030230128 gånger värre. Ska man plugga vidare? Vad isf? Var? Ska jag flytta? Ska jag jobba? Ska jag ta körkort eller satsa på lägenhet? Är några av dom få frågorna som rusar igenom mitt huvud för stunden. 
 
Har saknat detta lite. Har saknat er. Ni är alltid så fina och bra. Kan ni inte bestämma min framtid åt mig istället? Tack på förhand <3
 
 

Kommentarer
Postat av: m

pls gör din title på bloggen med stora i

2013-08-21 @ 21:42:44
Postat av: Tea

åhh vad kul att du är tillbaka! :D

2013-08-21 @ 21:58:25
URL: http://teaaspjuth.blogg.se/
Postat av: BK

Skoj! :D

2013-08-21 @ 22:01:48
URL: http://bilkistv.blogg.se/
Postat av: tora

omg det är ju andreas haglund? :O

2013-08-22 @ 16:35:41
URL: http://torahansson.blogg.se
Postat av: lillan

åh vad kul

2013-08-22 @ 16:35:55
Postat av: Linda Hjärén

JAAAA!!!!! :)

2013-08-22 @ 16:36:13
Postat av: camlover96

VARFÖR INGEN BILD PÅ CAM?

2013-08-22 @ 17:16:31
Postat av: camlover96

VARFÖR INGEN BILD PÅ CAM?

2013-08-22 @ 17:16:31
Postat av: Elin

Skönt att ha dig tillbaka!

Jag började precis ettan, och än sålänge är detta mina planer:

ta studenten
resa runt ett år och skaffa jobberfarenheter
bestämma vilken utbildning jag vill gå, samt yrke jag strävar efter
försöka skaffa ett jobb vid sidan av skolan
om jag har råd, flytta in i en lägenhet med mina vänner/pojkvän

hoppas allt funkar för dig ;)

2013-08-22 @ 18:10:55
URL: http://elinolsson.nu
Postat av: Elin

Skönt att ha dig tillbaka!

Jag började precis ettan, och än sålänge är detta mina planer:

ta studenten
resa runt ett år och skaffa jobberfarenheter
bestämma vilken utbildning jag vill gå, samt yrke jag strävar efter
försöka skaffa ett jobb vid sidan av skolan
om jag har råd, flytta in i en lägenhet med mina vänner/pojkvän

hoppas allt funkar för dig ;)

2013-08-22 @ 18:10:55
URL: http://elinolsson.nu
Postat av: Saga

OMG va?! Är du vän med Andreas och Tora?! Fan vad coolt! :3

2013-08-22 @ 18:59:32
URL: http://www.sagawestin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback